Jag är lite svag för suggestiva och mystiska musikvideos. I kommentarsfältet under förra inlägget tipsade mig signaturen Tidlösa om en sådan på YouTube med titeln "The Mass".
Den är gjord av en New Age-inspirerad musikgrupp som heter ERA, och som jag aldrig hört talas om förut.
Jag blev riktigt fascinerad av den, och de som tror sig dela min svaghet för den typen av musikvideos kan ju klicka på länken ovan.
Den har för övrigt en handling som i viss mån påminner om Kalivideon jag lade upp i måndags, men här är framtoningen lite mer fredlig.
onsdag 19 augusti 2015
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Krisen i MAGA...
... fortsätter, liksom desperationen. Och Marjorie Taylor Greenes opposition fortsätter att fördjupas. Se här . Hur ska det sluta?
-
/Recension av mig från 2003 av Lars Borgnäs bok "Sanningen är en sällsynt gäst", också den från 2003. Min recension var bland ann...
-
Den som vill protestera mot beslutet att utvisa den demenssjuka Ganna Chyzhevska till en av allt att döma säker död i ensamhet i ett land dä...
-
....fortsätter i Flamman med sitt tröttsamma ältande om vad Eva Lundgren ska ha sagt eller inte sagt. Men det är inte det mest intressa...
9 kommentarer:
Tidlösa har bra musiksmak! Det här är ett av mina favoritband och jag lyssnar även mycket på Enigma. Bra val av musik och kul att du också gillar dem!
:-)
Vet du vad Erik? Jag tror du har hört Era förut men du vet nog inte om gruppnamnet bara :-) Här har du ett exempel
https://www.youtube.com/watch?v=6SvxaNQ6d7M
Jag kan mycket väl ha hört dom, men jag har inget medvetet minna av att ha gjort det.
"Ameno" är deras största hit. :-)
Förträngda minnen kanske du har, Erik ...
Ver
1 Det heter faktiskt bortträngda minnen.
2. Jag har oerhört svårt att se att ERAs musik skulle kunna vara så otäck att det skulle vara nödvändigt att tränga bort den.
;-)
Förklaringen är troligen den att jag inte har någon TV och att jag mycket sällan lyssnar på radio.
Men du kan väl se TVprogram på datorn. T o m utan att betala licens
om jag inte har helt fel för mig.
Jo, men det blir inte av så ofta....
Skicka en kommentar