fredag 26 juli 2013

Jag borde kanske inte...

...duscha i badkar när jag har dåligt balanssinne, När jag gjorde det idag upptäckte jag att det var nåt vaj med hur jag satt i det nyköpta duschhandtaget, så det sprutade åt alla håll från det. Så jag stod i badkaret och försökte dumt nog fixa det medan jag stod där.

Då ramlade jag plötsligt handlöst baklänges i badkaret. Men jag hade väl  änglavakt eller nåt så jag skadade mig inte alls. Den kvarstående känslan är att jag blev skitsur på mig själv för att jag var så klumpig - både i att sätta in duschhandtag och hålla balansen i badkar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Från och med nu får du börja bli mer rädd om dig. Man blir ju orolig.
Kram
Rain

Erik Rodenborg sa...

OK, jag ska försöka...

:-)

Verutschkow sa...

En liten gummimatta med sugproppar i kanske kunde hjälpa om man fäster den på badkarsbotten ...

Erik Rodenborg sa...

Tack för tipset!

En paradox

Tillvaron är just nu full av paradoxer. Nu har exempelvis en lag som är klart antifeministisk, röstats igenom, och de enda som röstar emot d...