onsdag 2 mars 2016

Klippning...

Jag klippte mig i måndags. På samma ställe som jag klippte mig i oktober. Det blev faktiskt till och med bättre än i oktober. Det blev mycket mer jämnt nu.

Jag klippte mig även nu i Hovsjö och i motsats till förra gången var det en lång kö så jag fick vänta mer än en halvtimme. Under tiden jag väntade fick jag förslaget att jag skulle kunna få gå före i kön och dessutom betala mindre om jag kunde tänka mig att klippa mig med endast med rakapparat. Dessbättre hade jag vett nog att säga nej till det.

Bilden nedan är från ett café i Skärholmen igår, en dag efter att jag klippte mig. Bilden är tagen av en kompis, Jag tar bort den selfie jag tog i lägenheten i ett tidigare inlägg, jag är ususel på selfies, de blir alltid fullständigt förfärliga.

På café i Skärholmen

Inga kommentarer:

En paradox

Tillvaron är just nu full av paradoxer. Nu har exempelvis en lag som är klart antifeministisk, röstats igenom, och de enda som röstar emot d...