tisdag 26 juli 2011

"Världsrymdens mysterier"

Ända sedan jag var sju år, minst, har jag varit intresserad av rymden. Min första astronomibok lånade jag på bibliotek i första klass.

På bloggen "Världsrymdens mysterier" har jag samlat artiklar jag skrivit om astronomi, science fiction, rymdfärder, UFO-debatten och annat liknande. Jag kommer även att lägga in nya då och då.

Just nu ligger det 35 artiklar på den. Alla dessa lades in i natt och de är inlagda i kronlogisk ordning, dvs. ju senare skrivna ju högre upp. Det enda undantaget än Nibiru-artikeln från 2008, som jag missade att lägga in och sedan lade in längre upp på "fel" ställe.

Observera dessutom att jag är en glad (?) amatör i ämnet - ingenting annat!

Inga kommentarer:

En fundamentalist som omvärderat Josua

Josuas bok är förmodligen den otäckaste boken i Bibeln. I den beskrivs hur Gud leder israeliterna i ett fälttåg med syftet att utrota den ka...