söndag 28 september 2008

Kiremaj70

Jag vill återigen påminna om min hemsida Kiremaj70 där jag utvecklar mer utförligt en hel del som finns på denna blogg.

Varför skriver jag nu detta? Jo, för när jag fick en blogg kunde jag snart märka att besöken på min hemsida kraftigt minskade, vilket nog är det mest negativa med att ha en blogg. :-(

Nu har jag blivit så van med att ha en blogg, så jag kommer säkert inte att sluta, men hemsidan har mer än bloggen ett mer medvetet fokus på en rad ämnen, framförallt övergrepp mot barn och förpatriarkala och forntida religioner.

På bloggen skriver jag mest smånotiser, när jag får lust och orkar... Eller lägger in gamla artiklar från hemsidan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen kommentar.

Anonym sa...


The page cannot be found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.


Please try the following:
•If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

•Open the www2.hemsida.net home page, and then look for links to the information you want.
•Click the Back button to try another link.

HTTP 404 - File not found
Internet Information Services



Technical Information (for support personnel)
•More information:
Microsoft Support

Erik Rodenborg sa...

http://kiremaj70.blogspot.se/2012/05/kiremaj70-finns-inte-mer.html

En paradox

Tillvaron är just nu full av paradoxer. Nu har exempelvis en lag som är klart antifeministisk, röstats igenom, och de enda som röstar emot d...