fredag 29 december 2023

Efterlysning NoBoyToy

I och med att jag förlorade adressen erik0570@gmail.com förlorade jag kontakten med flera människor. Främst bland dessa är NoBoyToy (NBT).

Trots att vi har haft kontakt sedan 2011 känner jag inte henne IRL och hennes blogg verkar inte vara verksam nu, så därför skriver jag här.

NBT, jag vill inte förlora kontakten med dig. Jag vill också veta hur det går för dig. Så du får gärna ta kontakt på de mailadresser jag nämnde i ett inlägg 27 december på denna blogg, eller ringa mig.

För övrigt vill jag också nämna att adressen till mitt nya Facebookkonto är https://www.facebook.com/profile.php?id=61554437415506.

Inga kommentarer:

Med Vänsterpartiet första maj

Jag demonstrerade med Vänsterpartiet i Södertälje idag. Samling 12.30, avgång 13.00 och vi gick till stora torget. Ett möte med bland anna...