fredag 24 december 2021

Är det julafton...

 ... eller första april? 

Fick denna kommentar idag. Har raderat den, för den innehöll ett telefonnummer och e-post för de som vill ha kontakt. Men innehållet i övrigt är ju lite fascinerande så jag lägger ut det här. ;-)

"Goda nyheter!!! Goda nyheter!!!,
Vill du leva ett rikt, hälsosamt och berömt liv? Vill du bli rik omedelbart och vara borta från lidande? Vill du att världen ska känna igen dig och lyssna på dig? när du pratar? Vill du ha makt och kontroll? om ja, här är ett bra tips - gå med i "ILLUMINATI ORGANISATION", kan du fråga "Hur kan jag gå med", svaret är enkelt allt du behöver göra är kontakta oss via WhatsApp eller e-post (kontaktinformation kommer att listas nedan) LEVERA DIG FRÅN FATTIGDOM. 

Tveka inte att kontakta oss om du behöver vår tjänst på något sätt

Här är vår kontaktinformation
XXXXXXXXXXX (struket)

VARNING: endast de som är intresserade av att bli medlem i Satans kyrka får besöka kontoret eller skicka ett mail till e-postadressen nedan. Kontakta inte om du inte är intresserad och när du väl kontaktar finns det ingen återvändo. så tänk efter innan du kontaktar. AKTA SIG!!!"

5 kommentarer:

Tidlösa sa...

Jag är avundsjuk. ;-)

Verutschkow sa...

Ditt rykte som satanist(expert) har föregått dig i det här fallet ...

Tidlösa sa...

OT, eller kanske inte...

https://ashtarbookblog.blogspot.com/2021/12/hur-tankte-ni-har-egentligen.html

Erik Rodenborg sa...

Ver

"Ditt rykte som satanist(expert) har föregått dig i det här fallet .."

Jag tror inte det. Den som skrev det bor i Texas. Där är jag knappat känd som "satanistexpert". Han kanske använde ett översättningsprogram. Och det är ganska vanligt att man får uppmaningar att gå med i Illuminati, och bli rik. Alltid lurar det någon.

Erik Rodenborg sa...

Det finns ett uttryck som heter Aviici-nirvana. Det används inom TS Pasadena. Det är väl det enda inom teosofin som verkar föreställa ett evigt straff. 'Om jag inte tolkat det fel.

Med Vänsterpartiet första maj

Jag demonstrerade med Vänsterpartiet i Södertälje idag. Samling 12.30, avgång 13.00 och vi gick till stora torget. Ett möte med bland anna...